*Przeciwtalerz umiejscowiony jest na wale korbowym, zobaczysz go zaraz po odkręceniu pokrywy przekładni, posiada on charakterystyczne żeberka, mające na celu schłodzenie napędu.
*Wariator jest to tak jakby bezstopniowa skrzynia biegów, która decyduje o przełożeniu. Umiejscowiony jest na lewym czopie wału korbowego za przeciwtalerzem.
*Talerz wariatora jest to element, który przykrywa wariator, jest on zlokalizowany na samym końcu lewej osi wału zaraz za wariatorem.
*Ślizgi wariatora umiejscowione są na talerzu wariatora, wykonane są ze specjalnego tworzywa sztucznego
*Rolki wariatora umiejscowione są w samym środku wariatora, to one są odpowiedzialne za charakterystykę pracy twojego napędu. Rolki wykonane są ze specjalnego tworzywa sztucznego i przypominają małe walce z dziurą na wylot.
*Tuleja wariatora leży bezpośrednio na osi walu korbowego, wykonana jest z metalu, jest to element po którym przesuwa się wariator.
*Pasek napędowy spina wariator i przeciwtalerz z korektorem momentu obrotowego, jest on wykonany z mieszanki gumy.
*Dzwon jest pierwszą częścią, którą ujrzysz w tylnej części napędu. Jest to element, który współpracuje bezpośrednio ze sprzęgłem.
*Sprzęgło znajduję się za dzwonem, połączone jest z korektorem momentu obrotowego
*Sprężynki sprzęgła znajdują się w sprzęgle, odpowiadają one za ruszanie skutera z miejsca przy określonych obrotach.
*Korektor momentu obrotowego jest częścią połączoną ze sprzęgłem, jego zadaniem jest eliminacja uślizgu paska.
*Sprężyna dociskowa (centralna) umiejscowiona jest pomiędzy sprzęgłem a korektorem momentu obrotowego. Odpowiada za siłę oddziaływania korektora momentu obrotowego na pasek.
*Podkłada sprężyny
(tzw. Torsion Controller ) nałożona jest na sprężynę dociskową. Część ta bardzo często wykonana jest z tworzywa sztucznego, ma na celu zapobiegania negatywnego skręcania sprężyny podczas pracy.